mudhoney

Dom här bilderna fick mig på kroken, hittade dom här (finns många fina bilder kvar att se, detta är bara ett smakprov)
Snart ska det springas till bussen som tar mig upp till gymnasiet det bjuds på långa lektioner. Men inte ska jag hänga läpp för det. Efter skolan så tar jag med mig kanske några av dom bästa följeslagare jag har och åker vidare till Skövde och spenderar pengar (förresten köpte en jacka igår, kommer upp på bild imorgon kanske). Väl hemma ska jag fixa mig för att ha en galen kväll ute med bra folk. Se vart detta hamnar.

/sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

det gick inte att kommentera inlägget under så gör det här istället.

Du är så jävla jävla så jäävla bra Sandra. Min min min

2010-05-11 @ 09:48:23
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0