rain / coffee

Jag och Emma var ute och skulle ta en härlig promenad i det svenska vårvädret regnet förut. Men vi hade nog planerat att det skulle regna lite mindre än vad det gjorde. Dumma och envisa som är så gav vi oss i väg på en slinga som är runt åtta kilometer - men efter ett tag förstod vi att det inte skulle funka, när det började rinna i ansiktet och vi inte var säkra på om det var regn eller snor? hehe

Det är härligt att ha en vän. Som kommer ut och går med en fast vädret inte är det finaste och man har oddsen emot en. Att komma ut och bara prata av sig och få dagen att kännas mycket bättre. Att alltid få ett svar på tankarna man har i hududet. Du gör mitt liv lite enklare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sandraälskling åh, jag blir galen på dig. Du är så himlans unik, vad vore jag utan dig?

Om du visste hur jävla glad jag är över att du finns i mitt liv.

2010-05-13 @ 11:23:33
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0